Μετά την μεγάλη επιτυχία του κύκλου εργαστηρίων για την Βυζαντινή Μουσική για Παιδιά, που διοργανώθηκε από το Δημοτικό ωδείο Βόλου της Διεύθυνσης Πολιτισμού και ο οποίος θα ολοκληρωθεί αυτή την Πέμπτη, το Σάββατο 1/4/2017 και ώρα 6μ.μ στην αίθουσα εκδηλώσεων ‘Έρση Σαράτση’ του Δ.Ω..Β. θα πραγματοποιηθεί τρίωρο σεμινάριο – διάλεξη της δρ. Μαζέρα με τίτλο «Η Ελληνική Μουσική από την Αρχαιότητα, το Βυζάντιο και έως τις ημέρες μας». Απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων και ειδικοτήτων, σε δασκάλους και ψάλτες της βυζαντινής μουσικής. Την διάλεξη μπορούν να παρακολουθήσουν όλοι, ανεξαρτήτως ειδικών γνώσεων. Η διάλεξη θα συνοδεύεται από πλούσιο οπτικο – ακουστικό υλικό.
Στους συμμετέχοντες θα χορηγηθεί βεβαίωση παρακολούθησης.
Λόγω περιορισμένων θέσεων στην αίθουσα εκδηλώσεων του ΔΩΒ, θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας. Είσοδος 5 ευρώ.Δηλώσεις συμμετοχών στην γραμματεία του Δ.Ω.Β. 24210-36992 (Μεταμορφώσεως 1)
Η Σέβη Μαζέρα, γεννήθηκε στο Βόλο. Είναι πτυχιούχος του Τμήματος Μουσικών Σπουδών του Α.Π.Θ. και Διδάκτωρ Βυζαντινής Μουσικολογίας του Ε.Κ.Π. Αθηνών με επιβλέποντα καθηγητή τον Γρηγόριο Θ. Στάθη. Η διατριβή της ‘Τα Μεγαλυνάρια Θεοτοκία της Ψαλτικής Τέχνης’ εκδόθηκε ως αρ. 16 της σειράς Μελέται του ΙΒΜ. Διδάσκει στην Ανώτατη Εκκλησιαστική Ακαδημία ‘Βελλά’ Ιωαννίνων. Είναι διπλωματούχος βυζαντινής μουσικής, πιάνου και πτυχιούχος ανώτερων θεωρητικών (Αρμονίας, Αντίστιξης, και Φούγκας). Έχει εμφανιστεί σε ατομικά ρεσιτάλ και συναυλίες μουσικής δωματίου στην Ελλάδα και στο εξωτερικό (Αμερική, Ισπανία, Βουλγαρία, Ιταλία, Γερμανία και Αίγυπτο). Σαν σολίστ έχει συμπράξει με ορχήστρες σε αφιερώματα κυρίως ελλήνων αλλά και ξένων συνθετών. Είναι ιδρυτικό μέλος τού Μουσικού Συνόλου ‘ΙΑΜΒΟΣ’ και συνεργάζεται με διεθνούς φήμης σολίστες σε ρεσιτάλ μουσικής δωματίου. Είναι υπεύθυνη καθηγήτρια Βυζαντινής και Εκκλησιαστικής Μουσικής στο Δημοτικό Ωδείο Βόλου. Είναι καθηγήτρια μουσικής στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση από το 1997. Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα, και οι συμμετοχές της ως εισηγήτριας σε Παγκόσμια και Διεθνή Συνέδρια (Ελλάδα, Κύπρος, Βουλγαρία, Σερβία, Ρουμανία, Τσεχία, Τουρκία κ.α.), αφορούν κυρίως στις Διδακτικές Μεθόδους της Ψαλτικής Τέχνης, καθώς και στον τομέα της Συγκριτικής και Ιστορικής μουσικολογίας.